bett

Hejsan svejsan !
Idag när jag kom till stallet så började jag med att ta in Dusty för vi skulle lasta idag igen, och idag så gick det bättre hon ställde sig lite men inte högt ! hon går ju in helt men sen så backar hon själv men i slutet så stannade hon längst in och då fick hon belöning, hon var så duktig ! :')
Sen så släppte jag ute henne igen så hon fick äta sitt em hö i hagen, och medans hon åt så passade jag på att mocka och fixa lite sen så hämtade jag henne igen och idag så red jag på det tvådelade bettet och jag vart förvånad faktiskt, det gick bra jag är riktigt nöjd, jag trodde att hon skulle undra lite mer ''vad är det här'' men det gick super !
lite minus på att hon gick och bet på bettet hela tiden :/ men jag vet inte... jag suger på bett jag vill ju ha tredelat men jag gör som tandläkaren sa ^^
trimmade lite dressyr idag, det var mycket nytt idag :p karros syrra har en hingst som står i en hage brevid fältet som stog och glodde hela tiden och sen så kom ridskolan och red på fältet men sen kom jag på att jag kunde rida LB:1 så det gjorde jag och det gick bra, lite saker ska vi träna på :D

Juste det har kommit en ny häst till stallet, tänkte ta med mig kameran till stallet nån dag här i veckan och fota lite bilder på alla hästarna :)






Kommentarer
Postat av: Maja

Gick inte att kommentera inlägget över, men jag vill se en bild där du ramlar av&håller på att ramla av eller liknande!:)

2011-05-02 @ 20:41:40
URL: http://otroligahast.devote.se
Postat av: Malin

hihi, det är vi med nya hästen! :D

2011-05-02 @ 21:03:04
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka red i ridskolegruppen? vuxna eller barn?;)

2011-05-03 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0