Dressyrträningen för Ekan

Åkte till stallet vi ungefär 2, började med att mockade lite snabbt och fylla höpåsar och krafft. Sen så hämtade jag min älskling i hagen som hade öronen frammåt och kollade på mig hela vägen tills jag knäppte fasst grimskaftet i grimman :') så söt
Först så borstade jag av henne och sen så lindade jag benen på henne :) sen så skulle vi lasta och anledningen till att vi inte hade transportskydd är för att hon tycker att det är obehagligt men vi hade boots också.
Jag och mamma testade 2 ggr och på tredje gången så gick hon in ! :D

Mamma och jag fattade först inget men sen så fattade vi, men vi åkte iväg med världens bästa ponny till sickelsta för att träna för Erika krönert och träningen gick super bra tycker jag !
jag var väldigt varm och trött haha med det är bra  ! vi typ tränade på hennes yttersida och att hon ska fram mer och det funkade bra :)
hon är så snäll hon sa så fina saker !
ska ju träna på onsdag igen för Ekan, får se hur det går då.

Men sen när vi skulle hem så ville hon inte gå in...
Men vi fick in henne tillslut och vi kunde åka hem :) jag var helt slut, haha.

men nu får ni lite bilder på min fina :')
mamma filmade men vi får se om YT vill sammarbeta ;)














KOMMENTERA NU ! :D



Kommentarer
Postat av: Wilma

Dammigt var det iallafall!

2011-05-08 @ 08:32:00
URL: http://poniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder

2011-05-08 @ 10:44:15
Postat av: Anki

Med lugn & tålamod kommer alla envisa ponnisar in i transporten till slut ;)

2011-05-08 @ 19:09:00
URL: http://livetistugan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0