NÖJD , ♥

Idag när jag kom till stallet å mockade jag och mamma fixade all mat sen så hämtade vi alla hästarna och dom var helt galna sprang runt och stegrade, bockade och sparkade bakut och massa ! sen så kommer Dusty i full fart till ingången och svänger av innan grinden och det hade ju regnat så då halkade hon och ramlade :(
tyckte jätte synd om henne men det var bara att hoppa upp igen och full fart !

borstade henne sen pch kollade igenom henne så hon inte var svullen eller så men jag kände inte något så jag sadlade och begav mig på ett uteritt och dressyr pass med Ronja och mamma :)
först så red vi ut och då var hon lite tjafsig i munnen och la sig på bettet och det vill vi inte ha men det försvann sen, min älsklings ponny ♥

I skogen så jobbade jag henne hela tiden, gjorde lite skänkelvikningar och ställde och böjde lite och det gick också super bra !
Sen när vi hade ridit i skogen i ca 20 - 30 min så red vi på fältet och det gick riktigt bra !
galopperade lite först och det gick suveränt, hon lyssnade sååå bra ♥
jobbade henne i lägre form idag och rullade på så ett tag så hon fick jobba så lite och det gick ockå grymt bra så jag är sjukt nöjd med passet ! :D

Sanna fotade lite med våran kamera, så några bilder :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0