såååå nöjd !

När jag kom till stallet idag så började jag med att mocka och sen så kom Ronja så då hämtade vi ponnysarna i hagen och började borsta dom i stallgången :)
Sen så sadlade vi och red iväg till paddocken som vi hade tänkt att rida i men en häst i på ridskolan fölade förra veckan så då sprang dom där inne så då fick vi vända så då red vi på fältet istället ;)
och jag tyckte det gick super bra ! 
gjorde som åttor och sen i ''mitten'' av volten så gjorde jag en halt för hon brukar ju vilja gå upp ur formen i halten men inte idag så gick det grymt bra !
sen så gjorde jag lite övergångar också och det gick också riktigt bra :D
så jag är så nöjd som jag kan bli ! fördet har varit hennes svåra men nu är det nästan borta !

bilderna kommer imorrn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0