svullna ben var det...

När jag kom till stallet idag så började jag me att mocka och byta vatten och packa höpåar och fylla på krafften !
Sen så skulle jag hämta älskling i hagen och tar in henne helt vanligt och började borsta tills jag skulle borsta frambenen...
allt sprack, hon är totalt svullen på båda frambenen :''(
dock är vänster benet inte lika mycket men på höger så hade hon ont.
jag skulle ju träna för Ekan imorrn och jag har taggat så himla mycket på tävlingen på lördag, men nu vet jag inte om man kan träna eller vara med på tävlingen.
eller tävlingen kanske jag kan vara med på men jag vill bara att hon ska blir bra nu !
Så idag red jag inte, kollade så att hon inte haltade och i början så var hon lite stel i traven men en så visade hon inget och det var skönt.
Så gick med henne i ca 15 - 20 min på fältet :)
sen så tog jag på lite aloe vera på benen får se hur det är imorrn, HOPPAS att det är MYCKET bättre !


jag älskar dig för mycker gumman,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll inte på med aloe vera. ut kyl istället benet när det är svullet. ett tips. aloe vera hjälper inte på det sättet mot svullnad. mvh

2011-05-25 @ 14:11:12
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

ajdå, vi får verkligen hoppas att hon blir bättre :'( <3

2011-05-25 @ 22:30:04
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0