tävlingen !

När vi kom fram så började vi med att gå till sekitariatet och kolla lite, sen så gick vi till trasporten och så tog jag på mig kläderna och sen så lastade vi ut henne och tog på sadel och damaskerna, hon var så tjusig min lilla fina
sen så hoppade jag upp och skrittade lite på henne på en grusväg.
sen så red jag inte i ridhuset och skrittade fram henne och sedan började jag jobba min underbara ponny !
hon kändes så otroligt fin på framridningen ! verkligen sjukt fin

sen så kom världens bästa Erika och hjälpte mig lite och sa vad jag skulle tänka på. Sen så var det min tur och banan var ju ute och låga typ kant i kant med en stor motor väg och så blåste det storm ute så hon vart lite okoncentrerad när jag var inne och red programmet men det gick bra i början men hon hängde sig i munnen då och då men vi körde på och precis när jag ska fatta galopp så hänger hon sig jätte mycket på innertygeln och då tappar jag ytterskänkeln och då hoppade hon ut, över staketet ! :o
först så blev jag mest arg på mig själv haha men jag fick fortsätta och det gjorde jag och då var hon lite fibblig i munnen men det gick över sen, och jag red inte alls noga för jag visste redan att jag var utesluten men ville köra klart ändå.
Men jag är nöjd iallafall för hon gick som en klocka på framridningen och det gick super i början av programmet så jag är nöjd med älskling

och det gick rätt bra att lasta, Erika var med och så gick det toppen bra !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0