you are perfect to me, ♥

Har kommit hem frå stallet nu eller kom hem vid kl 7 först och då åt jag mat sen så satte jag mig här i ca 15 min och sen så åkte vi till stallet igen och tog in alla hästarna ;D
_______________________________________________________________________________________________

NU TILL DAGEN -

när jag kom till stallet så började jag ed att mocka och sen fylla höpåsar och sen så hämtade Ronja och jag våra ponnysar !
Borstade henne och sadlade och greja med min söta ponny
sen så gick vi ut med hästarna till fältet och började rida fram, och det kändes bra från början.
Jobbade på bra med bakbenen och hängde sig inte lika mycket på bettet idag :)
Gjorde inte övningen gjorde bara skänkelvikningar och det kändes mycket mycket bättre än vad det brukar göra, hon flyttar hela sig nu !
bääästa ponny, <3
sen så skittade vi av i skogen och sen så gjorde jag det ssta och sen så cyklade jag hem :)
btw, fyller 13 imorrn !



Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

JÄTTE FIN BLOGG! =D

2011-05-18 @ 22:17:14
URL: http://stallgronlunds.blogg.se/
Postat av: petronella

kan du inte lägga ut vad du önskar dig?:)

2011-05-19 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0