you are the best, ♥

Idag så gick jag upp halv sju och var i stallet kl 7, och jag började med att ta ut henne på gången och borsta.
var i stallet till kl 10 igår så jag hann med en hel del, det jag behövde iallafall ;)
__________________________________________________________________________________________________

TÄVINGSDAGEN

red till wittvång halv nio med Ronja, vi var där kanske kvart över 9 tror jag och då tog vi galopprakan några gånger så dom skulle få sträcka ut, sen så klädde vi på oss kavajerna och så sen så hoppade vi upp och red fram och då var Dusty lite hetsig ville inte riktigt gå som hon brukar men jag kämpade på och då släppte det lite men inte så mycket :p
sen så gnäggade hon 24/7 ! och då blir hon ju riktigt okonsentrerad, men inne i kollectingring så vart hon helt underbar, så som hon brukar gå
väl inne på banan så skulle hon ju gnägga en gåcn i början av halten xD
Men det struntade vi i och bara körde på !
Men det ledde till 63.793 % och 2:a placering ! :'D jag hade ju inte tänkt att bli placerad utan baja ''testa'' LB:1 för attdet var så nära men åå jag älskar min ponny mest av allt


j a g  h a r  v ä r l d e n s  b ä s t a  p o n n y





Ronja & Gulliver Bell









mer bilder kommer imorrn, på kvällen !


Kommentarer
Postat av: Maaja'

Ni är verkligen superfina ! :)

2011-05-15 @ 14:02:03
URL: http://coloring.blogg.se/
Postat av: Alida

Kul att det gick så bra för er! :)

2011-05-15 @ 23:48:05
URL: http://peplis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0