Alla har dåliga dagar..

.. Ja som rybriken lyder, Dusty och jag hade ingen bra dag idag. Ridpasset gick helt okej, hon var lite stel och stretig i munnen men hon stog ju igår så jag kan förstå det !
Men jag trimmade mest idag, gjorde lite skänkelvikningar och dom vart riktigt bra faktiskt ! :D riktigt nöjd med dom, och jag brukar inte göra så mycket öppnor/slutor men jag gjorde några sånna och det gick över förväntan, men jag tror mest att det var jag som var trött, red inte som jag brukar och hade en dålig känsla. Ridpasset gick ganska bra jag vart lite arg en gång för att det inte funka, men jag försökte och det funkade ju tillslut :) Hon var ganska pillrig i munnen idag, höll på att tugga på bettet och gnisslade tänder ganska mycket. Inte vet jag varför men anyway i slutet så gick det jättebra! Hon var lite lägre i formen men ändå rund och hade en bra takt & rytm ^^
Så det gick helt okej, hon var supermega gosig i stallet, hon ville pussas hela tiden ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0