Dagens träning !

Det gick lite blandat idag, hon var jättefin i början, eller det var hon hela passet men det var ganska mycket ''småmissar'' av mig. I början när vi travade så var hon jättefin ! jätteluftig i steget, så härligt! Underbara ponny ♥
ridpasset gick och hon vad lite pigg men inte överdrivet! Och galoppen herregud vad den kändes bra!!! :D hon kändes såå grymt fin i den, ganska samlad och åå jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar min ponny mest!! ♥
men när jag hade galopperat lite så blev hon väldigt taggad, skulle göra galopp skritt galopp och i skritten så blev hon lite taggad för att vi skulle fatta galopp och efter det så ''red'' inte jag om jag tänker efter, när jag satt där så försökte jag ju göra så bra som det går. Men så som jag tänker nu så ''ääh jag kunde ju ha gjort lite bättre'' men ja då är dåtid, nu är nutid! jag får jobba vidare i veckan ;) Men i slutet av passet gick det helt okej, när det inte kändes bra för mig så stannar jag men det får jag verkligen inte göra, jag måste rida igenom det istället! så det får jag träna på och verkligen RIDA ! inte åka häst, verkligen rida i varje steg. Sen skrittade jag av henne och tog av henne all utrustning + så gav henne ett äpple ^^ hihi !




Vad tyckte ni om dagens outfit ? :D

Kommentarer
Postat av: Erika Krönert Kjellsson

TYCKER ni var lysande <3 kram

2011-11-09 @ 21:52:27
Postat av: Cajsa

Jättesnygg :D

2011-11-10 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0