Dusty 21 November - Ledarskap

Idag cyklade jag till stallet vid halv fyra ungefär, slutade 15.05. Och FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen, vi har ju skoldatorer som vi fått av skolan men då funkar ju inte internet på hela skolan -.- så ja !

Men Dusty och jag tränade lite ledarskap idag ! det var kolsvart ute eftersom jag mockade innan jag höll på med Dusty. Så det var mörkt, väldigt mörkt ! Men det funkade lite , hade ju reflexer så. Men jag körde lite halter, rygga trav och det gick jättebra, hon lyssnade väldigt bra för att det var ju mörkt också så jag tyckte att hon skötte sig exemplariskt ! :D när jag travade så när jag sprang fortare så gjorde hon det och när jag saktade ner så gjorde hon det också, så det är jag väldigt nöjd med ! det blev sån stor skillnad !
Sen sopade jag mängder i stallet och fixade, stog och mös med Dusty och gav henne lite moötter också ! :D



Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

super söt bild!: D

2011-11-25 @ 22:37:00
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0