Gårdagens och dagens ridass !

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp !

Gårdagens ridass :
Min bästa kompis Maja hängde med, vi mockade och gjorde i ordning all mat först och sen tog vi in Dusty från hagen och borstade henne. Vi red ut en sväng, till travrakan och galoperade & travade ! det var jättekul, Dusty var så duktig så ! :D
Sen åkte vi till Majas stallet och red & fixa där med ! sen sov hon här :D
Dagens ridpass : Gick super megabra ! hon kändes lite trött och seg i munnen och när jag kickade till med ytterskänkeln så var reaktionen : ja juste ! från Dudtys sida, så jag tror hon var lite trött ;) men hon iggnade å sig allt eftersom och blev jättefin ! red på en åtta runt hela fyrkantsåret och en halt i mitten på banan och hon gjorde det hur bra som helst ..♥ sen fattade jag galopp, gjorde lite volter och sen saktade hon av till trav och då när jag skulle göra en galoppfattning så blev hon lite stressad så det blev mest '' jag fattar bara galopp'' typ och då blev det ''fel'' galopp så då tänkte jag att vi kunde göra lite förvänd galopp och det gick helt otroligt bra, hon höll galoppen jättebra, gick kanske lite fort, red inte så jättesamlad som man ska göra, det är typ 2:a gången jag rider förvänd galopp på henne så jag är jättenöjd med henne ! :D


trött ponniii ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

fina bilder! :D <3

2011-11-01 @ 20:41:52
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: maja , siktar mot toppen inom hästsporten !

BÄST HADE VI :* <3<3<3<3<3<3<3

2011-11-02 @ 17:06:09
Postat av: Johanna!

Jag vill också ha en så fin häst!

2011-11-02 @ 17:47:52
URL: http://jojopajen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0