♥ I would not be the same without you

Ridpasset idag gick helt okej, i början så var hon helt blockerad eller vad man ska säga, var lite tung i högersidan. Men det är bara att jobba på ;) så jag krävde inte så mycket i början, ville inte bråka. Så jag galopperade runt lite på banan och hon hade så mycket energi ! hon sprang som jag vet inte vad :D så söt ! Sen började jag hoppa lite på ett litet kryss och det gick jättebra, hon är så duktig ♥ Sen efter det så gick det jättebra, red utan stigbyglar och hon blev jättefin ! så jag är ganska nöjd i alla fall ! :D sen sa jag hejdå till henne..
Ska ju åka till Stockholm imorrn, ska till globen på söndag och imorrn ska jag göra något haha men jag har världens bästa hästskötare ! :D nämligen Cajsa, så det känns jättebra !

Världens bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Erika - satsande dressyrryttare

vad fina ni är!:D<3

2011-11-25 @ 22:08:30
URL: http://perfectponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0