min ponny är bäst i världen ! ♥

Om ni inte visste det redan så är min ponny absolut BÄST i hela världen !! <33333333
finns ingen bättre ! ♥

Dusty var såååååå duktig idag ! goshhh vad jag älskar min ponny ♥
Ridpasset gick helt awsome, hon var jättefin och jag hade en jättebra känsla rakt igenom !
skulle rida igenom programmen nån gång men Bella hoppade så jag hoppade att rida igenom programmen, tränade på rakriktningen och sen halt på mitten och det funkade jättebra!
Hon var jättelugn idag och hade fokus på mig hela tiden och ja, det gick jättebra :D
har inte så mycket mer att säga. Har svarat på frågestuden nu, lägger upp den snart .. ;)

En av favoritbilderna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0