TÄVLINGEN

Tävlingen har gått het okej, Dusty var inte på sitt bästa humör. Lite stretig i munnen och lite seg.
LC:1
På framridningen kändes hon lite stretig i munnen, men galoppen kändes bra och traven.
i collectingring var hon jättefin ! lugn och mjuk. Sen inne på banan var hon också jättefin, men stretade fortfarande i  munnen. Det vart inte så mycket större missar, den största var hon att jag red fel ! :o Där det var serpentiner skulle det vara övergångar haha ! så - 2 blev det och sen drog nog hennes stretiga form ner på poängen också tror jag. Men jag fick 65.185 % och är jättenöjd med min älskling ! ♥ men jag vet vad vi behöver träna på :)
Sen gick vi runt lite med henne så hon inte skulle bli kall ^^
LB:1
Hon var lite seg på framridningen men annars riktigt fin, galoppen var underbar och traven också ! Inte lika stretig i munnen i collectingring.
Men på banan bev hon det, jag tror hon var lite trött för i halten så bara drog hon tyglarna ur händerna :p hon var också ganska vinglig och det ska vi träna på! Asså det är ju hennes form som vi måste träna med på! Men jag var nöjd :D Dusty är BÄST ! ♥ fick i alla fall 63.448 %.





fin, finare, finast ! ♥
film kommer ... :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

såå duktiga!! :D

2011-11-13 @ 21:29:44
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

duktiga ni är! :D <3

2011-11-13 @ 21:58:48
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Ni var jätteduktiga ! ♥

2011-11-14 @ 08:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0