this is what i'm made of

Åkte till stallet lite senare idag så jag började med att ta in alla hästarna med Cassandra, sen när vi var klara med det så började jag borsta på min fina ponny och gjorde i ordning henne för en liten tur.
Tog på mig alla reflexer jag hittade typ haha, nej men jag tror vi syntes i alla fall !
Red inte så länge, red lite på hårt underlag. Travade lite fram och tillbaka :) sen när vi skulle hem igen så var hon så taggad så hon började smågaloppera lite, snuttan ! ♥
Hon var så söt ! men vi skrittade hem i det svarta men kom hem hela ;)
sen borstade vi av henne och tog på henne pyjamas. sen fixade vi lite till i stallet.


jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0