Under 5 timmar i stallet så har jag...

.. mockat, packat hö, gjort betfor, ridit bästa ponnyn ♥, ryckt hennes man (med Sara), flätat manen, lagt fram lite saker tills imorrn, sopat och babblat !

Ridpasset gick lika bra som igår, hon var jättefin ! skrittade fram hela LC:1 an alltså att jag skrittade hela det programmet. Skrittade fram ungefär 15 min idag det är ju svinkallt ute så hon fick skritta lite extra länge idag för att komma igång :) och hon var jättefin ♥ låg, fin och rund i formen !
Travade lite 8:or och serpentiner så att hon skulle bli lösgjord, och det funkade bra. Hon blev riktigt fin sen!
Jag har en tendens att länga på tygeln hela tiden så det måste jag träna på. Och idag var det svinkallt så jag frös jättemycket om händerna så jag gjorde det lite extra mycket idag med Dusty var jätteduktig och brydde sig inte :D
Sen travade jag igenom LB:1 och det gick jättebra, sen efter det så fattade jag galopp och gud vad fin hon var ! hon sänkte sig själv i formen och blev megafin !
Och nu har vi (jag och supersnälla Sara i stallet) äntligen ryckt Dustys man ! :D den blev jättetunn och bra, det var mycket lättare att fläta nu, fick bra tips av Sara också !


Finaste, bästa, underbaraste ♥


Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

svar: visst kan jag det, jag gillar det bara :D <3

2011-11-13 @ 00:35:22
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0