You make me feel good ♥

När jag kom till stallet idag så började jag med att packa hö, göra betfor och mocka. Sen tog jag ut Dusty från boxen och börade borsta henne och sen byggde jag en liten bana :)
Dagens ridpass - gick helt okej, lite besviken på mig själv. Jag var väldigt trött så jag orkade inte hålla ihop henne som jag ville. När jag värmde upp henne så var hon väldigt stum i munnen, eller det var bara i högersidan så jag överställe henne i både vänster och högersidan. Och det blev bra tillslut!
Sen fick mamma rida och hoppa henne inför söndag och det gick kanoners ! hon hoppade en liten bana som gick jättebra!
Sen hoppade jag upp i sadeln och red runt lite och hoppade en bana jag också :D Och hon var jättefin i traven, mamma hade verkligen fått igenom hennes stumhet i munnen. När jag hoppade så var hon också jättefin, det var i högergaloppen som jag inte orkade hålla ihop henne så hon rev ett kryss men det gör inget ;D men annars gick det jättebra ! Duktiga pålle ♥
Sen när jag skulle trava av henne så var hon sååå fin och sökte sig längre och längre ner i formen och trampade på riktigt bra !



Kommentarer
Postat av: Fanny

ni två är såååå fina! <3

2011-11-18 @ 22:45:33
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0