bästa ponnyn blev klipp idag ! :o

När jag kom till stallet idag så börjde jag med att ta in min fina ponny från hagen, ställde upp henne på gången och börjde borsta. Lindade fram och satte på henne pullartränset idag igen, skrittade ut barbacka ♥
Det var verkligen jättemysigt ! red i kanske 30 - 40 minuter, solen var framme och lyste på oss men det var fortfarande lite kyligt i luften men det var ändå såå mysigt, Dusty hade öronen frammåt hela tiden ♥
sen efter den mysiga ridturen så borstade jag av henne och ställde in henne i boxen så on skulle få äta lite.
Medans hon stog och åt så packade jag hö och gjorde betfor, sen sopade jag hela stallet, sen gick jag in till Dusty och mockade, sen ställde jag upp henne på gången igen för Cassandra och jag skulle klippa henne ! hon har aldrig varit klipp förut så vi får se hur hon blir ;) men hon var huuur duktig som heelst ! hon stog helt stilla och var helt exemplarisk ! :D snygg blev hon ju också ! eller lite grå kanske men jaja, jag bryr mig inte. Dusty är alltid finast ändå !
Tänkte bjuda på lite bilder, kanske är lite kul ? blev ju ganska stor skillnad ändå ! :p
FÖRE :

EFTER :


Hihi, vad tycker ni ? hon fick en liten krona på rumpan också, hon är ju trotsallt min lilla prinsessa ♥

Den sitter fortfarande på boxen !

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fiin hon blev :)

2011-10-13 @ 11:29:57
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0