Dagens resultat

Idag har det gått både bra och ganska dåligt, men vi kämpade på ! :)

När vi lastde idag så gick det jättebra, hon gick rätt in och så vi åkte iväg. När vi kom fram så lastade vi ut henne och började rida fram och hon var JÄTTEFIN ! så jag var jättenöjd ! travade igång henne i låg form, och sen gjorde lite skänkelvikningar, halter rygga och förvänd galopp. Lite delar som är i LA:1 helt enkelt :) och i collectingring så var hon också jättefin ! men inne på banan så hände det lite saker...
Det är ju en läcktare som det bankas och folk springes fram och tillbaka så det stampar ju något otroligt och hela det väggen blev ju läskig då så hon blev ju sååå spänd ! så jag kunde ju inte rida i närheten av den där väggen haha ! men jag försökte göra det bästa av situationen och försöka rida igenom programmet, och det gick ganska bra tappade galoppen på den förvända och sen var hon ju spänd men jag kom runt, gick fram till väggen efter programmet och gick förbi och hon hoppade ju till lite men då kickade jag på henne med skänklarna för hon fjantade sig bara.
Fick 61.9 % så jag är nöjd för att vara min LA debut !
sen lastade vi in henne :)
ca 3 timmar senare...
så lastade vi ut henne igen och fixade i ordning henne och på framridningen var hon JÄTTEFIN igen ! :D så jag är jättenöjd över henne där ! sen på banan så var hon inte alls lika spänd men fortfarande det där att jag inte kunde rida så nära men det var mycket bättre än sist ! så det var väl lite missar här och där, slarviga vägar tyckte han men jag kunde ju inte rida ut i hörnen vid sargen men hon var jättefin tyckte jag me inte han, han tyckte att Dusty var låg i formen men det tyckte inte mamma och jag alls ! men jaja fick ihop 61.38 % och jag trodde faktiskt att jag skulle få mer, men det är känslan som räknas och jag är JÄTTENÖJD ! :D
laget kom 2:a  totalen så det var jättekul ! :D




lite lägre form




filmerna får ni en annan dag !
Dusty var bäst idag i alla fall ♥

Kommentarer
Postat av: fanny jaensson

Vad kul, grattis! :-D<3

2011-10-24 @ 07:48:22
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Lollo

va roligt! ni är så fiina så!!

2011-10-24 @ 09:28:22
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

Såå duktiga! :D <3

2011-10-24 @ 10:27:55
URL: http://besah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0