Dagens ridpass !

kom till stallet lite sent idag men jag tog in Dusty direkt och borstade av henne lite snabbt så jag skulle hinna ut innan det blev mörkt. Red på banan men skrittade fram i allén och sen gick jag in på banan och skrittade lite också :)
Sen började jag jobba henne lite i skritten var hon jätte mjuk och fin i ! så jag började trava ganska direkt och hon var jättefin där också ♥ jobbade henne lite i lägre form och gjorde mycket volter, ställa och böja osv. Och det gick jättebra ! Galopperade väldigt mycket ocks och hon var jättefin i galoppen också ! :D så jag är jättenöjd !
travade av henne lite sen och skrittade av henen i allén igen. Sen gick jag in i stallet, tog av all utrustning och satte på henne ett täcke. Började med att mocka sen fick hon gå in i boxen och äta, så då gjorde jag all mat :)
sen pussade jag godnatt och åkte hem !


Första dressyrträningen med Dusty ! :D ganska så mycket skillnad ? :p

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder:)

2011-10-15 @ 11:24:48
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0