Dagens ''träning'' !

hej ! idag när jag kom till stallet så började jag med att mocka, var i stallet redan vid halv 3 men skulle rida kl 6 haha ! men jag hann med allt jag skulle i alla fall ! :D
Anyway, sen efter jag hade mockat så hjälpte jag Bella att borsta P-san som skulle på träning ! sen när dom åkte så fortsatte jag att packa hö och göra betfor + byta vatten och göra rent hennes krubba. Sen sopade jag lite och hjälpte en i stallet och fylla på vatten och sen hämtade jag Dusty i hagen och tog in alla andra hästarna i stallet :)
sen gjorde jag i ordning Dusty, idag var vi marinblåa så jag lindade och hade ett nytt väldigt tjockt schabrak. Sen skrittade jag fram ca 15 min och sen kortade jag upp tyglarna och började jobba henne, och hon var jättefin i skritten ! Testade att göra lite rygga också men det var ingen bra idé tyckte Dusty haha !
Började trava sedan i alla fall och hon var fin ! hade min gamla sadel och det var såå konstigt men jag försökte i alla fall, Dusty var jätteduktig !
Galoppen var också jättefin ! sen skrittade jag lite och sen fattade jag galopp igen och travade henne lite, och hon var jättefin ! sen kom Erika och det gick jättebra ! :D så jag är jättenöjd idag !

Fina ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

super fin bild:D

2011-10-20 @ 19:37:17
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: emma

vart har du köpt tröjan? (:

2011-10-22 @ 00:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0