ett ridpass som inte blev som tänkt...

När jag kom till stallet var Dusty redan nyskodd och klar så jag borstade av henne lite snabbt och tog på henne dom rosa reflexerna ! :D hon blev så fin så !
Och jag hade tänkt att rida till travrakan för att göra lite skänkelvikningar, lite galopp och trav såklart. Men när jag är vid wittvång nästan så är det ett fält så ser jag 3 saker oh jag tänkte : Oj ! har dom släppt in kor i den hagen ? men då såg jag att det inte var staket runt om och då tänkte jag direkt ÄLGAR !!!!! och jag tycker det är jätte läskigt så jag stannade lite och kolla om det verkligen var älgar för 2 av dom var vita på bakbenen, det är en väg som är på andra sidan och dom stannade och kollade och då sprang dom in i skogen och då blev ju jag jätterädd att dom skulle komma till mig :( Men Dusty var jätteduktig ! stog helt stilla och bara kollade lite på dom men inget mer så hon var super duper duktig ♥ så jag travade hem en liten bit tills Bella och Sofia kom och rädda mig haha ! dom skulle klättra i skogen så då hängde jag med dom ! :D och jag jobbade henne lite i skritten så det gick bra ! :D
Min bästa pålle ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: ja jätte bra! :D

2011-10-21 @ 14:32:38
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

fina bilder! hur ofta hopptränar du Dusty? :)

2011-10-21 @ 19:33:31
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0