Fanny gästbloggar !

Hej alla Amandas läsare! Amanda frågade om jag ville gästblogga vilket jag naturligtvis ville! :D

Jag heter Fanny Jaensson och är 14, ska fylla 15 nästa år. Jag går på adolfsbergskolan, samma skola som Amanda...till och med i samma korridor och vi har samma kapprum och till och med klassrum brevid varandra! ;O Coolt inte sant va? ;)

Förutom att gå i skolan så älskar jag hästar och rider två gånger i veckan på Karlslund. En vanliggrupp och en hoppgrupp, jag har även min sköthäst på ridskolan som heter Lille skutt. Lille skutt är en tigererad korsnings valack född 2002. Han är 139,5 cm och är en busig krake som har fått för sig att bocka på uteritterna men är annars en klippa!
Jag älskar att vara med kompisar, festa (a) och att fota, jag fotar med min Nikon D3'100. Jag dansar även 1 gång i veckan på Knut säborgsdansstudio. 
Jag gillar inte alla läxor som 8:an bjuder på, spindlar och jag är jävligt lätt skrämd vilket många utnyttjar, jag är heller inget fan av alla kompis bråk som uppstår!

Onödig fakta om mig: Jag är svag för godis och killar med blåa ögon. Mitt hår är mitt allt och absolut ingen får ta på det utan att få en spark i magen, jag är en glad prick som älskar att prata och är inte rädd att varken synas eller höras! Vilket kan vara både bra och dåligt! Jag är exakt 156 ½ cm över havet och älskar att shoppa kläder. Jag svarar alltid på samma sätt som jag blir bemöt av, och jag älskar att sjunga!

Jag har även min egna lilla blogg http://hovskrape.blogg.se där jag skriver om mina ridpass och min vardag!

Hejdå alla fina bloggläsare! :D

För skön är du fanny ! ♥




Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

hihi, jag är lite annorlunda..(a) <3

2011-10-21 @ 23:06:43
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Du är så fin fanny ! <33

2011-10-22 @ 06:32:53
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0