Gårdagens ridpass

Gick ganska bra ! Tänkte ju rida ut men det blev så mörkt och ville inte rida ut själv så red på banan och ställde fram lite hinder ! :D
stuts och ett vanligt räcke men koner under, först värmde jg upp henne lite i trav och galopp och hon var fin, men det går inte att rida dressyr i hoppsadel ! det går verkligen inte !
men försökte i alla fall, sen hoppade jag av och började bygga, sen hoppadejag upp igen och körde lite galopp och började hoppa på studsen. och hon tyckte det var jätte kul så rullade på och hoppde några gånger på rad, sen hoppade jag räcket med konerna och shit vad hon taggade så kul när hon gör så för hon hoppade verkligen, och bytte galopp och allt så jag är jätte nöjd ! sen galopperade jag i lätt sits och lät henne rulla på, på en volt och få en lägre form på henne och tillsalut blev hon superfin ! så jag är jättenöjd ! :D

fiiina ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

När du rider, rider du själv eller har du alltid någon vuxen/kompis med dig? :)

2011-10-06 @ 18:07:58
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0