Little Dusty wind ♥

Idag när jag kom till stallet så började jag med att mocka sen packade jag hö och gjorde betfor !
Sen hämtade jag Dusty i hagen och började borsta henne, jag och Pernilla i stallet hade planerat att rida ut idag så vi skrittade iväg till travrakan ! :D
galopperade halva och galopperade hem halva, gud vad kul det va ! skrattade som vanligt :')
Sen skrittade vi hem igen med övertaggade ponnysar och red in på banan och jobbade dom lite, hade dressyrsadel idag och guuud vad skön den är ! hela passet gick skitbra ! jag är jätte nöjd över henne, började med att jobba henne lite kort i skritten men började trava ganska tidigt, och hon var jättefin redan då ! sen började jag galoppera när hon kändes fin, galopperade säkert 5-6 varv i höger och väster varv för det är då hon kommer igång.
Hon gjorde jätte fina fattningar och avsaktningar så jag är med än jättenöjd ! :D
försökte mig på lite skänkelvikningar också men dom var inge vidare så fortsatte bara trava haha !

Min fina Dusty ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ni är så fina tillsammans! :)

2011-10-04 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0