Resultat från dagens tävling

Jag kan säga att det har gått skitbra idag ! Dusty har varit på ganska bra humör, hon var ganska ostadig i formen och okoncentrerad när jag red fram, kollare runt lite och så.

LB:1 dressyrryttartest : Hon var ganska fin, galoppen var jättefin, men det var traven so inte satt. Så var det hela dagen !
men när jag fick komma in i collectingring så vart hon så avslappnad och fin, lite ostadig i formen men när jag fick komma in på banan så var hon fortfarande ostadig i formen men jaja tänkte jag, körde i alla fall och det resulterade bra tydligen :p hon var jättefin på banan ! hon var så duktig ♥
Ingen större miss eller så, fick hela 73.00 % !!!! :D blev otroligt chockad kan jag säga ! trodde verklige inte det ! sadeln var inte så dålig i alla fall ;)
Sen lastade vi in henne i tansporten, hon stog nog där i ca 2 timmar, fick vänta otroligt länge ! men tillslut kunde vi släppa ut henne och fixa i ordning.
LB:1 Lagklass : Framridningen kändes inte alls bra, hon ville inte ställa sif ordentligt på voltern var lite stretig i munnen och ostadig, vart lite irriterad på henne och det gjorde ju inte saken bättre.. Men jag försökte göra det bästa av den situationen, red in i collectingring och då slappnade hon av lite mer, så då vart hon jättefin men fortfarande lite ostadig i formen. På banan var det inga större missar tappade galoppen på sista längningen men det kändes ändå rätt bra, galoppen var jättefin, traven sådär. Den dumma formen asså, hon har blivit såhär nyss tycker jag, vet inte men vi fick ihop 64.84 % och det ledde till en 5:te placering igen ! :D blev ganska chockad nu igen, trodde inte vi skulle få så mycket men det fick vi tydligen ! ^^ och bästa laget fick en andra placering ! :D
men jag är jättenöjd med hela dagen ! Dusty var så duktig ! ♥






jagälskarminponny♥

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Grattis ,ni är så duktiga!<33333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-10-10 @ 07:08:17
URL: http://vibymuppen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Grattis:) Kul för er! :D

2011-10-10 @ 10:03:54
Postat av: Emma

Grattis! :D super fina bilder! :)

2011-10-10 @ 16:52:17
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Louise-hästbloggg

Va roligt!! Grattis!! Superduperduktiga!!

2011-10-11 @ 13:34:21
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0