Sjukt bra träning ♥

Idag gick träningen jättebra ! jag är sjukt nöjd och Dusty jobbade verkligen ! Duktiiiiga ponny ♥

När jag kom till stallet så började jag med att mocka sen packade jag hö, gjorde betfor och bytte vatten. Sen sopade jag lite och sen tog jag in henne från hagen min lilla bus ♥
Så jag började borsta på henne och linda benen, fick ju testa Erikas sadel ! och den låg bra så jag red i den :)
Det är en Bates Innova och dom har ju jättestora stöd, kändes lite konstigt i början men den var ruskigt skön !  och träningen gick också jättebra ! hon jobbade derkligen och gick skitbra ! så jag kan inte säga så mycket mer än det ! är jättenöjd !


bästa ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

super kul att det gick bra!:D jätte fina bilder:D

2011-10-13 @ 22:14:39
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0