Stackars Dusty :[

Hejsan, dag vaknade jag kvart i nio. skulle rida med bella idag så jag var i stallet tidigt !
vi red först så vi tog in dom och börjde borsta, sen skulle vi bara skritta ut lite och sen på banan men vi bestämde oss för att bara skritta ut. Och när vi sitter vanligt och pratar så snubblar Dusty och går ner på knä :'(
min lilla älskling ♥ det var så synd om henne :'( men hon gick upp igen som ingenting hade hänt. Men jag hoppade ju av såklart och kollade men hon klara de sig ganska bra, lite päls som var borta bara men jag satt upp igen för hon ville gå så hon hade nog inte ont av det i alla fall, stumpan !
men då bestämde jag mig för att bara skritta och ingen trav.
Så vi skrittade i ca 40 minuter, sen när vi var hemma så tog jag av henne all utrustning och gav henne massa äpplen ♥
sen släppte jag ut henne i hagen och gav henne hö. Sen mockade jag och fyllde på vatten och packade hö + att jag gjorde betfot :)
sen sopade jag och gick ut till Dusty och sa hejdå och gav henne ett äpple till, haha ! :D


fina ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

super fina bilder:)

2011-10-16 @ 20:03:19
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0