tell the world that i love you most of all

Haha sitter och snackar med Fanny, så jag har itne kommit så långt för jag har bara suttit och snackat med henne på facebook men nu ska jag skriva lite !

Det började inte så jättebra när jag skulle till stallet, fick punka på min cykel haha men precis då komma Sara som står i stallet så jag fick skjuts av henne ! Så jag tog in Dusty direkt och började borsta henne, det tar ju typ bara 10 minuter att borsta nu :( jag gillar att stå och borsta henne, gjorde det typ 30 minuter förut. Men sen satte jag på alla rosa reflexer och hoppsadeln och pullartränset. Sen skrittade jag iväg till wittvång och hem igen, vågade inte rida så långt ensam eftersom det är älgjakt men jag satte ju på mig en massa reflexer, och på precis samma ställe om älgarna stog på så stog det något och jag tänkte ju tanken att det var älgar men det var bara rådjur som tur va och Dusty var så lugn så ! :D eller inte på vägen hem, för då ville hon hem så då gick det lite fortare så jag gjorde lite halter. Sen när vi kom til stallet och tog av henne allt förutom tränset, det skulle komma några med en sadel så jag red i det men passade inte men Dusty var riktigt fin i traven ! ♥ så det är jag nöjd med ! :D nu ska jag kolla på TV med mammsen, ses !


Världens bästa ponniii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0