Together we can do everything , ♥

hej, har inte kunnat skriva förens nu. Mitt internet har inte funkat så har inte kunnat skriva :p

Men när jag kom till stallet idag så började jag med att mocka jättenoga, sen packade jag hö och gjorde betfor, sopade lite och sen tog jag in fina Dusty från hagen ♥
Borstade av henne och sen satte på all utrustnig, blev lite ändring ! red inte dressyr, utan jag hoppade ! :D
så jag skrittade fram på banan, värmde upp henne först och hon var jättefin i skritten men i traven gick det väl lite sådär, det kändes som jag grejade för mycket med mina händer. men hon gick fint !
sen när jag skulle få igenom ganaschen så ville hon verkligen inte släppa i vänster varv ! hon skule verkligen inte men jag kämade på och det hände inte så mycket men liite, så jag blev lite.. inte arg men varför funkar det inte ? typ för jag vet att hon kan, men aja. galoppen var också jättefin ! så jag började hoppa fram på ett litet kryss och sedan på ett räcke med koner under. sen hoppade jag ett större kryss som jag bytte galopp över och sen hoppade jag lite studs och lite allt möjligt haha ! men hon var jätteduktig ! pigg och glad :D
sen när jag hade hoppat klart så travade jag av henne mest för att få henne lugn och för att få en bra känsla.
sen fattade jag även lite lugn galopp i båda varven, i höger varv så var hon jättefin i både traven och galoppen !
i vänster varv var traven sådär hn gick och gnagde på bettet hela tiden men galoppen var fin ! sen skrittade jag av henne.


men hon är fortfrande bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

jätte fina bilder! :)

2011-10-16 @ 11:35:56
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Tuva

vad fina ni är!:)

2011-10-16 @ 19:06:24
URL: http://tuvasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0