Träningen för Daniel

Hejsan, träningen idag gick sådär i början var hon jättefin och i galoppen men i slutet blev hon lite spänd och visste inte riktigt vad hon skulle göra, men i början var hon jättefin och i galoppen som sagt ! så jag är ganska nöjd i alla fall :)
Hon kämpar ju på ♥ lite kortfattat men har inte så mycket mer att säga, hon var så duktig vid lastningen också !

Har varit i stallet i 2 timmar nu på kvällen, badat Dusty, smörjt stövlarna och tränset, lagt fram allt jag ska ha och fixat ! :D
Vi får se hur det går imorrn, jag ska tänka på det Daniel och Erika har sagt och försöka få det bra ! Det är samma domare som i Gyttorp så ska tänka på vad jag kan göra bättre ! :)
Så jag tar det som det kommer ! :D men taggar sönder !

Kommentarer
Postat av: Emma

super fina bilder:D hur gammal är Dusty?:) ras?

2011-10-08 @ 23:07:02
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Lycka till! Ses där :D <3

2011-10-09 @ 09:56:18
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0