träningen på tuffen igår.

När jag kom till stallet så började jag med att hälsa på min älskling i hagen sen mockade jag Dustys box, packa höpåsar, bytte vatten och gjorde betfor. När jag var klar med det så tog jag in Tuff ifrån hagen och började göra i ordning honom :) skrittade fram ett tag och ja jag hade ju aldrig ridit honom så jag red lite bara. Men när jag fick hjälp av Erika gick han jättefint ! han har faktiskt gått DIV 1 dressyr ;) så han gick jättefint ! så jag är jättenöjd, det varju första gången !
Jag ska rida honom idag och imorrn också så det blir att rida 2 hästar nu .. :o lite annorlunda men ändå kul ! :D
Sen skrittade jag av honom och då fick han ett litet ryck, den lilla envisa ponnyn haha ! Så han skulle inte stanna men fick tillslut stopp på honom ^^
men tog jag av honom all utrustning, och släppte in honom i boxen. Sen hämtde jag Dusty i hennes box och kratsade hovarna och borstade henne lite snabbt :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

är du typ medryttare på Tuff?:)

2011-11-05 @ 13:28:28
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0