Träningen :]

Idag var det ju träning,och jag är jättenöjd med med den !

Han hade jätte roliga övningar och han förklarade bra.
Men i alla fall hon gick rätt in i transporten ! hon är så duktig nu ♥
Sen när vi var där så lastade vi ut och satte på sadeln och gick in i ridhuset. Började med att gå runt med henne lite så hon skulle få kolla runt lite :) sen hoppade jag upp i en ny sadel, eller ny och ny men vi testade ju 6 stycken och en låg bra så den kommer jag ha nu hela helgen, skönt att det är över nu !
Men började rida fram som vanligt och kände ganska så direkt att hon var liiite hängig i munnen men när det var min tur så släppte det direkt ! hon vart jättefin och hade så mjuk och fin trav !
Vi körde lite skänkelvikningar, låg bommar på mitten och då skulle jag göra skänkelvikning till mitten och rida över dom och sen till andra sidan av ridhuset om ni fattar vad jag menar :p men vi så höll vi på och det gick faktiskt bra ! :D hon var så fin så !
galoppen var helt ljuvlig ! så himla fin var hon i den ! sen så skrittade jag av henne och lastade. Hon var så duktig idag ! imorrn fortsätter träningen... :D
Jag ÄLSKAR dig ♥ stavas det

Kommentarer
Postat av: sanna :D

du o dusty är ju bara för bra!!!!!!!!<3<3<3<3

2011-10-07 @ 22:43:30
URL: http://www.sannatilljander.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

super kul att det gick bra för er!:D super fina bilder:D hur gammal är hon:)

2011-10-07 @ 23:02:20
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0