2 september

Hemma från stallet nu och har ätit kvällsmat.
när jag kom till stallet idag så började jag med att mocka och sen så bytte jag vatten, packade hö och gjorde maten :)
sen så hämtade jag henne i hagen och ställde henne på gången och började borsta.
sen så hämtade jag sadeln och tränset och satte på henne det + skydd, sen gick jag och Cassandra ut och hoppa upp och skrittade ut i skogen, det var mysigt !
skrittade ju bara så har inte så mycket att säga men mysigt var det :]
sen så sopade jag stallet och Bella satt och smörjde träns i sadelkammaren och dunkade musik :D
haha, hon ska tävla imorrn med sina fina ponnysar på Kumla ridklubb, jag och mamma ska kanske också dit så då hänger kameran med ! :)

miiiiiiiin vackra ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0