Dressyrträningen för Erika idag

förlåt för den dåliga uppdateringen idag och igår men jag åkte till stallet direkt efter skolan idag och var så himla trött igår !

men när jag kom till stallet idag så bytte jag om direkt och hämtade Dusty och borstade av henne och sen så sadla och tränade jag, sen så skrittade jag fram henne och då ska det ju såklart börja regna också och åska ! men det gick bra i alla fall, lite läskigt var det men det funka ;)
kändes inte så bra när vi värmde upp men när det var min tur så gick det jättebra ! Erika tyckte att hon hade blivit en helt annan ponny och att hon var jättefin, det gillas starkt  ! ♥
det gick mega jätte super bra ! stundtals var hon ritkigt riktigt fin, speciellt i galoppen ! och i traven.
Vi tränade på att hon skulle släppa efter och lite mellantrav och lite skänkelvikningar på volten typ och det gick jättebra ! så det var kul ! sen efter träningen så var det stallmöte med alla i stallet, frös som en kotte men det gick i alla fall ;)
sen så åkte jag hem.

bild från annan jättebra träning !

Kommentarer
Postat av: Maja

Söta:D

2011-09-02 @ 14:51:52
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0