Gårdagens tävling !

Först och främst vill jag bara säga, gud vilken otrolig dag det var !
Dusty var så sjukt duktig hela dagen ! När vi skulle åka så gick hon rätt in i transporten som ingenting, sen när vi var framme så lastade vi ut henne, mamma gick runt lite med henne medans jag tog på mig allt.
Sen så gick vi vidare till framridningen när vi hade sadlat henne och allt sånt, skrittade fram och sen började jag jobba henne, så som jag gör hemma :)
Och hon kändes kanonfin ! värmde upp i alla gångarter och sen travade igenom henne lite bara och sen ganska mycket skritt.
LB:1 ryttartest : hon var jättefin på banan ! men läktaren var lite läskig sa hon, hon fjantade sig bara, så kunde inte rida ut i hörnen men jag struntade i det :p red i alla fall igenom med inte så stora missar, saktade av ganska tidigt i sista galoppen men det var inte så mycket mera missar ! så jag var jättenöjd ! :D
65.00 % blev det och fick en vit rosett + gå in på prisutdelning !
Efter det så lastade vi in henne, det var typ 3 timmar mellan starterna så vi passade på att ladda om till lagklassen, sen när det var dags så lastade vi ut henne igen och det gick lika bra som sist !
skrittade väldigt mycket på framridningen red  i alla gångarter, hon var ju ganska trött så fick inte det powern jag ville ha i traven men annars gick det bra !
LB:1 Lagklass : hon var lika fin som i förra klassen ♥ kanske snäppet finare i galoppen nu ! men i alla fall, läktaren var fortfarande lite läskig men jag red där som att det inte var något. Eller försökte i alla fall ;) det kändes jättebra ! hon var ju ganska trött som sagt så fick inte det powern i traven men hon gjorde sitt bästa ♥ jag är så stolt över henne !
jag är så nöjd som jag kan bli med ritten, red gena ganska mycket i hörnen men det blev bra i alla fall ! :D
64.48 % och en 5:e placering ! :D så sjukt nöjd med henne, hon gör allt för mig !



Kommentarer
Postat av: sanna :D<3

ni båda är så otrolig t fiina !!! <3

2011-09-26 @ 18:29:46
URL: http://www.sannatilljander.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny Jaensson

kul att det gick bra! :D

2011-09-26 @ 19:33:34
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Ni var så duktiga och fina! :D <3

2011-09-26 @ 21:22:56
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: Louise-hästblogg

Ni är såå duktiga! :)

2011-09-27 @ 11:52:06
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0