trööööttter ^__^

nu är jag trött efter en lång dag, tagit massa kort !
Åkte ju till Dusty ganska så direkt efteråt, red henne först oc det gick jättebra ! Hon var lite fjrntig och skulle kolla på lite saker men jag ignorerade och fortsatte bara ;) skritta fram i deras alé och vidare in på den nysladdade banan.
skrittade fram där med och sedan kortade jag på tyglarna och började jobba henne.
Hon var fin i skritten, gjorde volter och lite sånt, kom fram i trav sen och ställde henne åt höger/vänster så jag skulle få henne mjuk och det blev hon, jätte fin blev hon !
red igenom LB:1 också men det gick inge vidare.. haha men vi fortsatte passet med lite galopp (som hon var jätte fin i också !) och sen travade jag av henne. Fina ponnyn♥
sen mockade jag och packa hö + betfor.


Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Vill se lite segerbilder!! Och förresten? Skickar du till sabina? jag hade nästan inga bilder på min kamera :)

2011-09-20 @ 12:18:31
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0