world trade center

Hemma från skolan nu, på SO'n kollade vi på en film, world trade center.
det är så speciellt och sitta där och kolla hur det såg ut !
när man har stått där själv så tänkte man ''om det skulle hände nu vad skulle vi göra ?! ''
men alla stog ju bara och kollade när flygplanen åkte in i tornen...


där stog dom, dålig bild men blev inte bättre än så ... så speciellt på något sätt.. !

kanske inte så intressant haha men nu är jag hemma och sitter här bara, det spöregnar verkligen så väntar nog att åka vidare till stallet ! :)
ska nog försöka mig på ett dressyrpass på banan, får se hur det går, känns som vi är i en lite ''svacka'' det har ju inte gått så bra nu dom två sista dagarna men vi får se, hon kanske är jättefin men vi får se :D

fina fina ponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Jättefin blogg! Din häst är superfin! :D

2011-09-05 @ 21:33:48
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

men jag hoppade ponny också haha :) En liten söt cponny brun med bläs & blå "outfit" typ :D felicia hoppade några efter mig på DM;et hehe såg att du llagt upp bilder på henne :)

2011-09-06 @ 15:02:21
URL: http://meemeeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0