Dagens ridpass 12/4 - [Dusty ♥]

Dagens ridpass gick superbra! Dusty var superduktig! :D

När jag kom till stallet så började jag med att säga hej till Dusty, sen gick jag in i stallet och började mocka, byta vatten och göra allt foder till henne. Sen tog jag inte Dusty och borstade henne, hon var lerig från topp till tå verkligen :o Men jag kämpade på och fick bort allt! Så när jag var klar med borstningen så var det på med senskydd, sadel och träns. Sen var det ut som gällde, red den vanliga rundan som jag brukar rida och det gick super!
Skrittade en bit först och jobbade henne och hon var kanonfin! Sen travade jag en bit och hon var superfin, lyssnade på skänkeln jättebra så jag gjorde lite skänkelvikningar och det funkade super, sen skrittade jag resten av biten hem så hon fick sträcka lite på sig. Det var så härligt, Dusty var pigg och glad. Framför oss så kom fjärilar flygandes och fåglar som kvittrade + att solen var framme, kan det blir bättre? Det var så himla härligt! :D När vi nästan var hemma så fick jag lite panik för det kom en helikopter jättejätte nära oss och på ett fält så såg det ut som att den hade startat eller vad man ska säga och jag red ju förbi där men den landade aldrig igen, skönt! Men Dusty brydde sig inte det minsta så det var ju bra! :D [Ni behöver inte fatta den meningen för jag fattade inte den heller men jag visste inte hur jag skulle skriva annars haha xD]
Åå jag är så nöjd med Dusty idag, hon var så himla duktig, min prinsessa ♥

Kommentarer
Postat av: ridtjejen9

gu vad fin du är med dusty älskar er tsm :)>3

2012-04-12 @ 22:42:38
URL: http://ridtjejen9.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0