GÄSTBLOGGNING - EVELINA

Hejsan alla Amandas fina bloggläsare! Jag heter Evelina Lindstrand och bloggar på www.baraevelinasblogg.blogg.se och jag fick äran att gästblogga på hennes blogg.
Jag har läst Amandas blogg i nån månad eller två nu och jag är helt fast för den, den är super bra tycker jag! Hon gör det intressant att läsa och hon lägger ut jätte fina bilder och videos på hon och hennes helt underbara häst Dusty.
Lite om mig: Jag heter då som sagt Evelina Lindstrand men kallas för Eve. Jag är 11 och ska fylla 12 till sommaren (augusti).
Jag älskar hästar och att rida men jag går tyvärr inte i ridskola (jag får inte för mamma och pappa). Jag bor i Trollhättan med min familj och det jag gör på fritiden är att gympa (jag går nämligen i gymnastik), va med nära och kära, lyssna på musik och en massa massa mer saker!!
Jag har inga husdjur men skulle vilja ha en liten busig & söt hund eller såklart en häst. Det finns inte så mycket mer att berätta för er just nu om mig så jag tackar för mig. Kika gärna på min blogg om ni har lust! www.baraevelinasblogg.blogg.se
PUSSHEJ ALLA AMANDAS FINA LÄSARE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0