GÄSTBLOGGNING - LOVISA

Hejhej! på alla Amandas och Dustys goa bloggläsare ;)

Nu är det Lovisa som sitter här och skriver bakom data skärmen!
Jag är femton år och född år 96. Jag bor i en liten håla kallat Söderköping.
Viktor har jag ridit och tagit hand i ett helt år nu i April. Han är världsbäst och har ett hjärta av guld!
Vi har hunnit med så mycket under detta året, vi har iallfall hoppat en hel del då det är det han verkligen brinner för. Han är fd tävlings hopphäst och tävlat som högst i 120 cm. Vi har startat i en LC:1 för bara någon vecka sedan och det
gick faktiskt bra och vi blev placerade som fyra med 64.07 % och vi kan bättre så ev. blir det lite dressyr tävlingar med
honom i sommar som jag verkligen ser fram emot! Sedan har vi mest bara haft roligt, tricktränat och löslongerat :)
Han är av rasen bruks brusknordsvensk :D
Här kommer en bild på oss! tagen för några veckor sedan.
Sedan rider jag och sköter även om Maya ;)
Henne har jag haft sedan hösten 2011 (?) .. Maya är en liten korsning häst på ca 155 ,Tinker och halvblod och hon är ur fin! enligt mig..
Hon är lite envis, och kan dra till med det mesta när hon väl inte får sin vilja igenom. Men det blir bättre och bättre för varje gång jag är
där och hon litar mer och mer på mig, och gör för det mesta bara halvhjärtade försök till att vända hem som är hennes favorit! Mitt mål
med henne är att hon ska gå ner mer i vikt då hon är lite väl tjock, och att hoppa in henne! Och kunna rida henne i halsring i paddocken :)


låter bilden talaaaa..

Shettisen Ronja har samma ägare som Maya och står alltså i samma stall, hon är jätte duktig på att hoppa!
Är hon inte lite fräck?
Om du vill följa mig och hästarna finner ni mig på : http://magnussonlovisa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0