HEMMA BRA STALLET BÄST !


Dagens ridpass då: Det gick bra, det rätta ordet för ridturen var TAGGAD, Dusty var astaggad! Men det är så kul att hon är glad tycker jag! Men nu till turen, det gick bra hon var pigg red den vanliga vägen som jag brukar rida men nu red jag in på en typ grusväg men det var inget grus på haha om ni fattar xD Men i alla fall så galopperade jag på den och shit vad kul det var, hon hade öronen spikade frammåt och var hur glad som heslt! Sen när vi skulle vända tillbaks till den vanliga vägen så taktade hon hihi, sötnosen ♥

Sen gjorde hon en vändahemmåtsväng [För er som är nya på bloggen så har hon testat mig lite med hjälp av att börja stanna när jag rider så jag kallar det så när hon stannar hihi] Men det gick bra jag skänklade på bara så gick hon fram, sen travade jag lite och hon var ju fortfarande lite trippig sen vi hade galopperat men efter en liten bit så blev hon riktigt fin i formen! Så duktig är hon! Sen så skrittade jag hem och jag kom på att det kanske är bäst att jag gör av med lite mer energi inför imorrn då det är Pay & Jump [:DDD] Så jag gick in på banan och galopperade henne lite och hon var riktigt fin! Så jag är nöjd med mitt hjärta idag ♥

Du får mig att må bra älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg!

2012-04-04 @ 08:34:37
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0