HEMMA FRÅN STALLET

Kom hem från stallet för en halvtimme sedan ungefär, nu är Dusty täclingsfixad! Hon är så himla snygg nu! Mamma och jag har fältat manen, trimmat hovskägg/kronrand, tvättat benen och massor mer, det var supermysigt att hålla på med henne så, hon stog och sov nästan, snuttan ♥ Så nu är hon klar, red henne i morse och hon var så himla fin asså, formen var sjukt fin! Gjorde lite skrittökningar, travökningar och galoppökningar, så himla fin var hon! Sen red jag igenom programmet och det satt, hon kändes hur fin som helst! Det jag måste tänka på är att driva, driva, driva! Så hon går fram och inte kollar på saker som hon inte ska kolla på andra saker hihi! :D
Jag är SÅHÄÄÄÄÄR taggad! Men det får gå som det går!

hihi min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: gotlandsryttare Karro

min dag va oxå ganska bra:)

2012-04-14 @ 23:35:06
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0