It's hard to forget someone who gives you so much to remember ♥


Idag var det ju hoppträning som stog på schemat! Skitroligt var det och Dusty var pigg och glad så det gör ju alltid ett ridpass lite bättre! :D Började ju med att göra i ordning henne, så söt hon är som ska pussas hela tiden :')
Sen skrittade jag fram med Bella och Sofia som jag red i samma grupp som sen red vi in på banan och travade dom lite, hon kändes helt okej! Pigg var hon ju men ibland var hon riktigt fin! Galoppen var också fin när jag jobbade den! Vi började lite med bommar och volter, det gick bra. Hon var ritkigt duktig på att byta galopp som vi skulle göra ibland, satt kanoners! Sen skulle vi börja hoppa lite och räkna galoppsprång gick bra, hon var inte riktigt framme ibland så då blev det ett litet galoppsprång extra men annars gick det bra. Sen hoppade vi en grind också, som hon inte ens kollade på, duktiga pållen ♥ Sen vad det dags att hoppa bana, gick riktigt bra tycker jag!  Hon blir så himla stark ibland haha men annars gick det bra, tror hon tyckte det var roligt! :D
Efter passet så släppte jag ut henne i hagen och fixade stallet, sen så gosade jag med henne massor, så sjukt gosig är hon, världens bästa ponny ♥ Sen åkte jag och Maja hem till mig och chilla gärnet!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

snygg tävlingsoutfit med rött ;) jag har rött till Celine oxå i hoppningen :)

2012-04-03 @ 09:46:14
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0