PAY & JUMP - ÖREBRO RYTTARTEAM - RESULTAT !

Idag har Dusty varit jättejätteduktig! Hon har varit lugn och kunnat stått stilla och chillat helt enkelt! :D
Framridning/framhoppning 70 cm: När jag red fram henne så försökte jag bara att vara lugn och försöka att hålla mina nerver i styr så jag inte smittar av mig på henne och det gick förvånadsvärt bra för att vara på P&J, hon var lugn och var fin! Det jag gillade när jag red fram var att hon var lugn, höll sig cool hela tiden! På framhoppningen var det kaos rent utsagt, vi hade lite dragkamp typ, hon vart jättepigg och det kändes som hon bara drog efter hindrerna ibland, jag blev riktigt nervös så det var därför det blev så jag tog i henne lite för mycket istället för att rulla på och köra liksom men sen taggade hon ner lite och blev riktigt fin! Fick inte så jättebra språng men helt okej ^^

Banan 70 cm: Jo men det gick bra hon var pigg och glad, fick bra språng på vissa men jag är så himla glad över att hon inte kollar på hindrena, annars hade vi aldrig klarat att hoppa! Dusty är bäst ♥ Det jag tyckte var bara att jag tyckte det gick så himla snabbt men alla bara ''nää, snarare sakta!'' Och när jag kollar på filmerna så går det ju nästan sakta haha xD Men det gick bra, är nöjd! :D
Felfri!
Finaste ♥

Framridning/framhoppning 80 cm: Hann typ inte rida fram nästan men när jag red fram så kändes det sjuukt mycket bättre nu! Fick bättre språng och hon kändes lite lugnare! Skönt!
Banan 80 cm: Gick mycket mycket bättre tycker jag! Fick lite bättre språng och hon var skitduktig! Gaah, så nöjd över henne! :D Jag tycker det gick jättebra! :D Det känns nästan bättre när hon hoppar högre, tycker jag haha! ^^
Felfri!
Så i helhet har Dusty skött sid exemplariskt! Hon har varit fantastiskt duktig, väsldens bästa ponny ♥


Tror Dusty var nöjd hon med! :D - Jag älskar dig sjukt mycket hjärtat, det du gör för mig, det är allt ♥

Kommentarer
Postat av: fanny :)

sååå fina!<33

2012-04-04 @ 22:18:16
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/
Postat av: Märtha

ni är så sjukt fina!

Grattis! :D

2012-04-04 @ 22:25:06
URL: http://indianahorse.blogg.se/
Postat av: Märtha

sv: hihi tack :) <3

2012-04-04 @ 22:28:44
URL: http://indianahorse.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

grattis tjejen! :D<3

2012-04-04 @ 22:40:46
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Lollo

Såå fina! grattis! : D

2012-04-04 @ 23:03:18
Postat av: Anonym

Hihi gillar när Dusty ler så hon visar tänderna på ett av korten!!!! Ni va toppen tillsammans idag !!!!!! // mamma mmmmmmmm

2012-04-04 @ 23:41:19
Postat av: Julia

Grattis! Vad kul att det gick så bra!

2012-04-05 @ 23:14:20
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0