TÄVLINGSDAGEN

Idag är det ju tävling, åker till stallet runt 07.30 för att borsta, rulla upp knopparna, och mysa med min finaste ♥ Sen lasta och sen rullar vi mot tävling!
Jag kommer inte ha några som helst förhoppningar på henne, det får gå som det går, går det jättebra så gör det det. Går det jättedåligt så gör det det, asså jag har inte så höga krav på henne, vi tävlar för att det är ROLIGT inte för att vinna ^^ Jag är glad om jag får över 60% i båda klasserna liksom, det är ju ett helt nytt ställe så det kan ju finnas lite spöken + att det är utomhus också, men jag och Dusty ska ha roligt! Det är bara ett litet + om det går bra, så tänker jag i alla fall! :D
Senaste tävlingen, hade inga förväntningar.. Det gick som det gick helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0