This is a part of me that you're never gonna ever take away from me ♥

Idag har et varit en såhääär bra dag! När jag kom till stallet började jag med att mocka, packa hö, göra krafften och byta vatten sen lindade jag ihop lite lindor medans jag väntade på att Pernilla skulle komma då vi skulle rida en långtur tillsammans. När hon kom så tog vi in hästarna och började borsta dom och fixa, Dusty var superduktig som vanligt ♥ 
Sen så red vi ut en tur på någon timme, det var superkul och mysigt! :D Först så red vi förbi wittvång till travrakan, och på travrakan så galopperade vi. Det var svinkul, Dusty var på hugget :D Gjorde lite tempoväxlingar och hon lyssnade superbra verkligen. Sen red vi hem till mig och hämtade up mamma som skulle gå med oss hem sen ^^ Tror det gick bra för Pernilla också! :D

Sen red vi hem igen och hon var grymt fin när jag jobbae henne! Var vaken på hjälper och lyssnade tillbaka bra, superduktig! Sen så skrittade vi hem igen vilket också gick jättebra, Dusty var så lugn och fin. Så när vi var tillbaka så tog jag av henne all utrustning och pussade lite på henne, sen fick hon gå in i boxen för att äta och då pussade jag godnatt till henne, hon var så himla duktig idag! Mitt hjärta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0