Dressyrträningen 5 April 2012 [Sjuuuuukt fin ♥]

Asså träningen idag gick sjuuuukt bra! Är så grymt glad över att jag har fått en så himla fin ponny! ♥

När jag red fram så försökte jag få henne så låg och rund i formen som möjligt för att sedan trava fram henne lite i en låg form, hon var jättefin. Lugn framförallt, skönt! Tog en galopp i varje varv också, hon var fin där också.
Sen när Erika kom så gjorde vi lite mellantraver red mycket på volten, galopfattningar, övergångar, lite halter, rida upp på medellinjen och göra halt, allt det gick såå bra! Hon var lugn och chillade ner liksom och var så himla fin i formen, stadig och sjukt fin!
Galoppen var hon så grymt fin i så vi körde lite förvänd galopp också och fattade förvänd galopp i fel varv om man säger, det gick superbra hon är så himla duktig! Sen galopperade jag i höger varv [Hon var såhääääär fin då] och då säger Erika ''Släpp tyglarna'' och då gjorde jag ju det, tror ni inte att hon går kvar i samma fina form då?! Asså det var så sjukt häftigt!
Erika: Vilken balans asså!!!
Jag: HAPPYFACE!!! :DDDDDDD
Asså jag är så himla nöjd med träniingen idag det gick a-a-a-amazing!!! Dusty är BÄÄÄÄÄST ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

vad kul att träningen gick bra! :D<3

2012-04-06 @ 10:33:50
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0