Dagen stavas - GRYM ♥

Den här dagen har varit så himla bra, även fast jag har varit väldigt trött ^^ Mamma och jag var ju på ÖFK halva dagen, det var riktigt roligt att vara där med mamma hela dagen! När vi kände oss klara så tog vi en buss hem, när vi väl var hemma så tog vi bilen till stallet, som jag hade längtat efter hela dagen, hihi! :D När vi kom dit så var alla hästar inne så jag gick en promenad med mitt hjärta och mamma fixade resten. Det var så himla mysigt! Hon var på sitt bästa humör, öronen frammåt hela tiden och åå, man blir så glad av att se på henne ♥ Promenaden gick superbra, hon lyssnade super på mig! Mycket pussande blev det!
När jag kom tillbaks till stallet så borstade jag av henne lite, provade även den nya huvan som jag köpte till henne, hon var grymt fin i den! Sen fick hon gå in i sin box och äta lite, vi sopade lite och sen pussade jag godnatt och då åkte vi hem ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0